Vi fryser ihjäl, det är så kallt. Stackars barn, men snart blir det varm.

Hej gott folk.

Nu ska ni få vältra er i snygga bilder från en liten fotosession
som jag och några fina klasskompisar hade för någon dag sedan.
Nämligen pepp inför hultsfreds-session.

Bilderna:


SnösessionDet packades upp
Snösession  sola mobiltjejen
Snösession killen med balansen hälsade på
Snösession  Diggade till min BERGSPRÄNGARE!
Snösession Vi äcklades? :)
Snösession Rocker!
SnösessionSnösessionSnösessionSnösession Vi ramlade, ramlade, ramlade, föll.
Snösession
SnösessionSnösessionSnösession  Det gick hett till!
Snösession Snösessionpojkarna började bråka
SnösessionSnösessionSnösessionSnösession Gruppkram & Naket

Snösession Och jag hatar den jag blivit  SnösessionSnösession ..och brottning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR