Varning på stan, för nu kommer vi som hållit igång hela dan!

Hej!

Igår var jag med skolan på Luleå teknikens hus.
Buss i fyra timmar med en del allsång tog visst musten ur alla, utom mig såklart!
Så jag satt hela resan och höll pojkarna, Erik och Wilmer, på sätena framför vakna, så jag fick lite sällskap.
Haha, Erik åkte tåg hem :)
på bussen        Bussresa!
Konstnären Erik var skicklig på bussen må jag säga, han målade nämligen ett "självporträtt" av Magnus.

När vi anlände till Teknikens hus fick vi se på en rymd film som visades i en stor boll, akustiken var jättekul, så när Tim på andra sidan rummet snarkade blev både jag och Erik lite chockade, då det lät som att det kom från våra stolsryggar.
Filmen var rätt häftig och Uranus hette "your anus".
När filmen var slut fick man gå fritt inne på TH. Wilmer släpade oss omgående till spegelrummet.
Det var bäst, speciellt "huvudet på ett fat"-spegeln.

Så obotligt snygg! Snyggaste rumpan i Luleå? haha
Pojkarna ser roade utDessa byxor är så oerhört fula :DSå ful :D
En liten Erik i handen Jag har killarna på skolan i mina händer. Så bra :)
Så kulDvärgspegel
Bästa tjejen.Vill ha ditt huvud på ett fat  Haha, roligast!  Olga ville ocksåOch så nurmi.

Dessutom fick jag och Olga diplom för vi byggde en cyckel. haha
Bästaste
När vi var klara på Teknikens hus, efter en bra avslutande föreläsning om Livet på Mars, åkte bussen vidare ner mot stan där vi fick se Kulturens hus och staden.
Köpte två basic linnen, och inget mer!
Börjar bli bra.
Sen hittade jag såklart till Max, spårhund som man är.
Där var det såklart Orginalmål med potatisgratäng-istället-för-pommes-och-Friscobröd och ost i ost.
Och detta var väl dagens top notch? Nejnej, för jag hittade även årets första mjukglass.
Den åts i skidjacka!
Årets första mjukglass!!!
Bussresan var jättekul med stämsång från Iza, Lukas, Sven och mig.
Fina människor :)
 

Kommentarer
Postat av: jonna

veronica <3 max

haha det står på min spegel förresten

tror dock det syftar på en helt annan max än mat-max........

2009-04-02 @ 01:51:26
URL: http://modernatankar.blogg.se/
Postat av: Fredrikke

Vad kostar det att gå på Lasse Lindh? :)

2009-04-02 @ 08:27:37
URL: http://fredrikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR