Hej världen, hej världen se upp här kommer jag

Stal en frågegrej av fina klasskompisen Corinne.

Presentation
Fulständiga namn? Veronica Viola Karlsson
uppväxt? Motala
skilda föräldrar? Jo
syskon? En äldre syster och en äldre bror
utbildning? Rymdteknik, rymdgymnasiet Kiruna
Förebild? Mormor / Joakim Berg

endast ett svar
Svart/vit?
Vit
moppe/bil? Bil, det finns inget bättre
Ica/konsum? Ica
hemma/borta? Hemma är borta, hur man än vänder på det
brunkräm/puder? Puder
rumpa/mage? Mage

Upp till bevis

Har du ett förhållande nu?
Nej
Har du haft förhållande? Ja
Hur många? Inte många.
Hur många seriösa förhållanden/hur länge? Inte många
Har du varit otrogen någongång? Nej
Har någon varit otrogen mot dig? Nej
Har du nån gång fantiserat om en väns partner? Aldrig
Förhållande eller ''leka''? Förhållanden
Har du varit med någons pojkvän? Nej
Är det du eller din partner som bestämer? Det skulle vara jag.
svår/lätt flörtad? Lättflörtad ?

Du kollar/faller för
Ögon eller händer?
ögon!
blonda/brunhåriga? Spelar väl ingen roll
Svenskar eller utländska? Svenska
Charmiga eller snälla? charmiga
Äldre eller yngre? Hahaha, ja? äldre!
Toffel eller svårfångad? Tror nog jag är toffel.
Rätt eller fel killar? fel

Övrigt
Tycker du om någon vän mer än en annan? Det gör jag nog
Har du snackar grovt illa om någon vän? Inte vad jag vet. Skulle nog inte vara vän med någon som jag tycker så illa om så jag skulle prata illa om den, utan att våga säga det till personen i fråga.
Har du blivit sviken? Ja
Tycker du om någon som mer än vän nu? Om jag kunde svara på det..
Hatar du någon? Ja, det gör jag nog från och till
Vem? -
Älskar du någon av det motsatta könet? ja
Vem? -
Bästa ordspråket? Allt man inte dör av blir man starkare av

Kommentarer
Postat av: Anonym

FEST FEST FEST :D

du är snäll

2009-04-26 @ 20:46:00
URL: http://inorrlandslivet.se
Postat av: Julia

nähä du har samma mellannamn + efternamn som min moster + mormor :O:O:O:O:O dom heter viola och karlsson båda två FRÄNT

2009-04-26 @ 21:31:11
URL: http://infatuation.blogg.se/
Postat av: emmi

najs. men japp amandahar flyttat tillbaka. för över 1 år sen snart :)

2009-04-27 @ 12:12:22
URL: http://eyegasm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR