Bra att ni påminner mig...


Jag skulle ju nämligen skrivit det här inlägget för länge sen:
Jag kan inte uppdatera bloggen/ bilddagboken så bra nu när jag är hemma p.g.a. mobilt bredband och dålig täckning.
Alltså har bloggen sommarlov tillsammans med mig. Så jag kommer tillbaka i början av September.

Sålänge kan ni få veta att jag lever:

Jag har:
Målat
Jobbat
Blivit med hus i Kiruna
Varit på Linköpingstripp med mormor

Ska:
Åka till Linköping
Åka på Lasse Lindhs konsert. ehe.
Förhoppningsvis gå på Public Enemy (?)
Lager 157
Shoppa skolprylar med mormor<3
Åka på museum med mormor

Puss & KramUpdate
                                                        
(jag kommer nog antingen gråta eller skrika av glädje en gång till här innan september)

Kommentarer
Postat av: olga

puss på att vi snart kommer upp till norrland igen och har vårat egna hus med trädgård och mys<3

2009-08-17 @ 11:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR