alla som inte dansar är våldtäcktsmän.

Okej, då var jag tillbaka.
Hann visst inte riktigt det planerade, men det var så sjukt mycket mer än jag trodde och dessutom så kom Anton, Barbie och Oscar och störde mig, hmm..
Gjorde visserligen inte såmycket, för de är rätt trevliga :)
 Nånå..
Jag har allafall skrivit sammanlagt 16 av 23 delar av faktan, en del frågeställningar, syfte, källförteckning, källkritik och innehållsförteckningen.. allt det ligger på 1390 ord, 8 sidor.
Har kvar: Själva annalysen av kriget och sammanfattande diskussion.. De två svåraste delarna, som jag inte riktigt vet hur jag ska få till.. och just det! Redovisningen är på Tisdag.. kul. 
 Nu ska jag iallafall snart gå bort till terrassen med Anton. (eftersom man inte får gå ensam i Kiruna längre. 4 våldtäckter sen jullovet och igår blev en tjej i min klass jagad.) Vi ska iallafall fira Olga som fyller och se melodifestivalen, kan nog bli mysigt, även om melodifestivalen spårade ut för en sådär 10 år sedan? om ens det räcker.

Olga från Icehotel Grattis, skrutt!
Jag gillar småkakor // olga, 95 år.

(Titel: Maskinen - Alla som inte dansar är våldtäcksmän)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR