Jag blev kär i en spökstad. Du, du, du gör mig hel.

Ello'
Kom hem för en halvtimme sedan.


Har ännu inte hunnit vara hemma idag,
rätt dåligt eftersom jag inte packat eller vikt tvätten än., hm..
Slutade allafall skolan 15.50 och skulle vara på UH i stan 16.oo för att förbereda
mat och sådant tills Torshällaborna skulle komma.
Jag har aldrig sett så mycket tacos i hela mitt liv,
och jag var så sjukt hungrig,
för vi hade haft leverbiff i skolan.
Låter ju inte direkt lockande.
I alla fall så var deras tåg sent,
så jag fick ingen mat förrän 20.00 och då hade jag varit hungrig så länge att jag inte var sugen längre..
haha.
Deras ledare var snygg, han log precis som Joakim.. Gillar Eskilstuna..
Tråkigt nog pratade den snygge inte så mycket Tuna-dialekt..
men det gjorde vissa andra, så man kunde vila ögonen på snyggingen medan man lyssnade på de andra ;)

    Nu har jag precis duschat, och nu ska jag nog krypa ner i min säng och lyssna Harry Potter.
Bästa som finns :)



Bildbevis:
KylenPlättar?TacosenLite riven ostidioter?Sötaste Johan :)Lisa :)Ida :) och brödhögen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR