Och då kommer känslan: är jag den enda som aldrig förstår?...

Goddag.
Idag har jag varit så trött hela dagen och verkligen inte fattat någonting i skolan. Trist när det är så.
Morgonen började allafall med repning med bandet.
Älskar verkligen att vara där nere och spela, känns så skönt att kunna koppla bort allt och bara sjunga.
Vi startade på Heaven's on fire idag och det gick faktiskt riktigt bra!
Även om det nu kanske inte är min absoluta favoritlåt i världen så var den riktigt kul att köra ändå.
 Skolan började med fysik fram till lunch, skollunchen var falukorv, så jag var glad över att käka hemma idag.
Efter lunchen stod Elektronik på schemat. Jag fattade absolut ingenting av det så jag blev hyfsat frustrerad och bestämde mig då för att byta ut matten mot en vända på stan för att hämta min Håkan Hellström biljett.
Jånna blev rätt glad över att jag bokat biljetten och hämtat den, eftersom jag ska komma till henne och lovat att gå på konserten med henne. Detta är alltså den 22/2 i Västerås, för er som är intresserade.
Det ska verkligen bli skitkul! Saknar konsert, saknar Håkan, ja, allt sånt :)
  Har förövrig börjat lyssna på Harry Potter & Dödsrelikerna nu för ett tag sen. Den är verkligen bra. Så kul att lyssna på den nu, för det första så har jag ju inte läst den på svenska, dessutom har jag typ glömt bort hela innehållet. Sen får man ju inte glömma att Christer Henriksson som läser böckerna är super! Gillar verkligen hur han läser, trots att han blivit sämre nu på senare dagar. Har för mig att första boken är väldigt kul, speciellt när han läser som Hermione.
Undrar när man kommer ha tid att komma igång med att rollspela igen. Har ju faktiskt blivit inbjuden till en Marodörrollspelssida nu. Skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR