... du rör min kind så jag förstår att det bara är timmar tills du går

Åh, så illa.
Skulle plugga samhälls fram till middag, klockan 18. Men någonstans efter halv fem somnade jag med pappret jag skulle läsa. Så intressant är det att skriva konfliktanalys om Vietnamkriget. Eftersom alla böcker är komplicerade och har olika fakta så har jag bestämt mig för att kolla om det finns några bra filmer om kriget. Hoppas.
    Just nu sitter jag och käkar en konstig blandning av rödbetor, bönor och äpplen, med lite kött gömt under, haha.
Bantarmat va
Följer en Dansk diet för tillfället och ser väldigt mycket fram emot glassen som står på kvällsschemat.. fattar inte hur det ska hjälpa riktigt, men mormor säger att det funkar. Hon har själv testat och gick ner cirka 3 kilo på en vecka. Grattis :)
Mormor är förövrigt underbar. Har inte haft tid att prata med henne på över en vecka, lite skuldkänslor för det, men jag ringde allafall idag och pratade med henne en stund. Hon var snäll och sa att hon var stolt över mig, sånt är alltid skönt att höra. Vet inte riktigt vad jag skulle gjort utan henne, och det törs jag inte tänka på allt för ofta heller. Trots det så kan man inte hjälpa att oroa sig när man hör om andra som förlorar familjemedlemmar. Jag har ju både mina morföräldrar, farföräldrar, och hela min familj kvar vid livet. Den enda som stått mig riktigt nära som dött är min bästa vän i sexan. Ser henne iallafall som min bästa vän, även om vi kanske inte träffades så mycket på slutet. Men då var jag nog ändå lite för ung för att förstå och känna hur det verkligen känns. Därför känns det så konstigt att föreställa sig att man aldrig mer ska få träffa någon som man verkligen älskar. Jag är nog väldigt lycklig som har hela min familj kvar.
och jag älskar dom. 
mormor & jag 93-95 
(stör mig på att jag ser naken ut.. beiga tights är kanske inte en hit?)

Kommentarer
Postat av: emma

Haha du är dig lik.

Söt.

2009-02-02 @ 20:51:32
Postat av: Veronica

Haha, tycker du? :)

stör mig på att jag ser naken ut.. beiga tights är kanske inte en hit?

2009-02-02 @ 21:32:25
Postat av: Felicia

Söt bild <3 och din blogg rockar fett :)

2009-02-02 @ 22:43:59
URL: http://schwarzweiss.bilddagboken.se
Postat av: Veronica

Aw, söt Felicia!

2009-02-02 @ 23:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR