I'M BRINGING SEXYBACK! YEAH

Ojojoj, det blev visst inga bilder igår.. Oups..
Lite upptagen för tillfället med Hultsfredsplanering och dylikt.
 Just nu sitter jag hos Lovisa med färg i håret, hon duschar och vi ska iväg på teater i Vadstena om 20 minuter..
Här är vi tidsoptimister, javisst.
Igår hörde jag nog Johan Palms trummor från Motalafestivalen.. jag bor 1,5 km utanför stan.
Det är festival. Bra jobbat Motala. ett +  men så många minus för bandbokningarna med.

Dagens fundering rör denna mytomspunna mannen:
The Hoff

David Hasselhoff var nämligen på tv här om dagen och då undrade jag och mina kamrater gemensamt varför han blivit en sexsymbol.
Någon som vet? Någon som kan förklara?
Jag menar, han är ju inte jättevälbyggd, han har inte direkt ett sexigt utseende, snarare lite tvättbjörnssöt.
!
Väntar på att svaren ska trilla in nu.
KRAM

Kommentarer
Postat av: stina

han är ful

2009-07-05 @ 19:33:45
URL: http://fooobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR