För en lång lång tid.

Skolkort

Älskar ni inte mina skolkorts-blåa väggar? nej?
Det måste vara de fulaste tapeterna sedan tidernas begynnelse.
Men det värsta är att de är exakt precis likadana som de jag hade i mitt förra hus, med undantaget att de allafall var gula, vilket var lite finare.
Jag undrar vad det var med 90-talet och heminredning egentligen.
Ni ska se hallen där vi flyttade in! Den är orange med klartblå träpanel! Gud vad käckt!

Eftersom jag var lite opigg idag spenderades dagen i sängen med en resa tillbaka i tiden, och då inte bara p.g.a. tapeterna, utan med ett gäng gamla fotoalbum.
Där gjorde jag en spännande upptäckt.
Jag vet inte om ni tänkt på att jag har en prick på vänster sida, lite över hakan (den syns på bilden ovan)
den ser i alla fall ut som en finne och folk har ofta påpekat att jag har just en finne där.
Idag upptäckte jag då allafall att den pricken har varit där sen jag gick i trean.
Spännande. Undrar vad det är för något, kanske ett födelsemärke
(mamma säger att de kan uppkomma en lång tid efter födseln)

Nej, nu ska jag sova. Tjing.

skolfotoskolfotoskolfoto

Kommentarer
Postat av: stina

hahahhah vi har en exakt sån tror jag fast orange <3

2009-06-16 @ 10:25:58
URL: http://fooobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR