Det är fortfarande varmt i luften fast det är mörk.

Hallåhallå.
Nu är jag hemma igen efter ett par dagar i Borensberg, där jag umgåtts ovanligt mycket med min bror. Kul!
I tisdags åkte jag, bror och mormor in till Norrköping för att träffa min syster och hennes man och se deras nya lägenhet mitt i Norrköpings centrum.
Så vi började med lite rundvandring i deras lägenhet och sen vandrade vi ut på stan lite.
Där hann jag bli deprimerad över en svinsnygg skinnjacka som bara fann i xs eller grönt.
Inte okeJ! inte ok
Mormor och syster påväg till stanLunch på en grekisk restaurang
När vi sett stan så gick vi över broarna till ett litet café som hette Gubbens trädgårds café.
Det var jättemysigt. Känslan var precis som om man klivit in i en madicken-saga eller något i den stilen.
Där fanns vildvuxet gräs, stora yviga buskar fulla av rosa blommor, träd med lite kulor och pynt i och så gamla vita trämöbler. På en liten innergård mitt i Norrköping. 
 Fika
Så igår satt jag ute på mormors gräsmatta mest hela dagen och solade och efter lunch gick jag och mormor ner till vattnet och badade lite och fikade på gräset.
Vid åtta på kvällen kom Arne och hämtade mig och vid tio kom mamma hem med räkor från smögen.
Det är riktiga räkor minsann.
Så de åt jag nyss till frukost...
eller, det var väl någon timme sen.

Kommentarer
Postat av: Veli

Jag gillar verkligen din blogg :D

2009-06-25 @ 14:49:39
URL: http://kafkascupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR