Att dricka sprit tar udden av allt.

Godmorgon!
Nu ska jag.. öh.. äta bearnääässås och spela bilspel..
Det är en del av killkvällen somn jag varit på ikväll.
Killkväll är att prata porr i bastun, prata krig, tappa nycklar, hitta dom ( om man är cool), och sånt liknande... :)
alltså bara bra saker !

Nu lyssar jag på en Lars Lindh-låt som jag inte hört förr, den var bra och eftersom detta ska likna en musikblogg så känner jag att det är min skyldighet att berätta om detta.
Låten  går cirka såhär: "pling pling pling... kom hit.. vad vi gjorde var fel.."
 den är nog med på kom kampsång-singeln.. så om någon vet vad det är för låt så får ni en puss..
LOVAR! allafall cyberpuss..

Kommentarer
Postat av: Olga

även om det faktiskt inte blev så bra denna gången, så borde det göras om med mindre kränkande samtalsämnen och lite mer tjejmys ;)

2009-03-15 @ 18:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR