Kom kampsång, kom längtan till dom, som tappat den på vägen

last fm
Okej, de sju senaste dagarnas musik, spelat från datorn.
Vet inte vad man ska tro. Jag menar, jag tror absolut att jag lyssnat fler än 19 kentlåtar i veckan.
Hur som helst.
Lasse Lindh ligger på topplats för att han kommer och spelar i Kiruna på fredag, så jag måste lära mig lite fler låtar lite bättre.
Ser verkligen fram emot fredag, hoppas man får träffa Lasse, alla säger ju att han är så snäll och han ser verkligen så himla snäll ut! Kulkul!
Tror att konsert skulle kunna vara en bra förfest också, eller vad tror Olga ?
Bästa Livet!

Kommentarer
Postat av: Fredrikke

Grym musik!

Men du, har jag missat nåt? ;o ;o Kommer Lasse HIT på fredag? ;o ;o :D

2009-04-01 @ 15:05:31
URL: http://fredrikke.blogg.se/
Postat av: Olga

jag tror starkt på en super FÖRFEST ;D



vi kan skratta, supa och sjunga,det bästa i ett :)

2009-04-01 @ 16:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR