Man glömmer att nätterna är korta och sömnen den bedrar mig med min hjärtesorg.

Vaknade klockan 12 idag.
Blir så arg på mig själv när jag sover så länge.
Jag vill verkligen inte kasta bort så mycket tid, för jag har inte så mycket tid att kasta bort.
Förövrigt har jag tappat räkningen på hur många gånger som jag har drömt samma dröm den senaste veckan,
men det är nog 4-5 gånger.
Hur får man drömmar att sluta? Jag vill inte se dem, det vill jag verkligen inte.
Jag har ju varken tid eller lust för någon annan är mig själv och mina studier, mina planer.
Ska jag då slänga bort allt det för att drömma 12 timmar förfinade drömmar per dygn om någon som inte alls är som i drömmarna? 
April kommer bli en lååång månad.

Kommentarer
Postat av: elin

Hej!

Jag behöver fler röster

till min blogg : )

Vilken artist/vilket

band tycker du är bäst

av de alternativen som finns ?



Kramar Elin

2009-03-21 @ 14:40:14
URL: http://eliwwn.blogg.se/
Postat av: fanny

sv: som tuuur är så har min dator xp. blir galen av att sitta fem minuter på en vistadator :S:S

2009-03-21 @ 15:08:28
URL: http://perfectsymmetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR