När ni var små, säg vilka droger tog ni då?

Kollar igenom mina gamla dagböcker från skunk.nu.

Ska man skratta eller gråta ibland?


2004-08-03

Om du fick måla hela världen i en enda färg, vilken skulle det bli?

- ROSA!

Vad tänder du mest på? 

- hmm... Magrutor

Favvogrupp/artist?

- massor men Kent??


2004-10-07

Jag älskar dig,

För varje dag som går

varje minut tar slut!

Du får mig att skratta o le.

och du ger mig trösten jag behöver när jag inte orkar mer.

du är mitt hjärta, jag brinner för dig!

snälla lämmna mig inte!

tro mig,

jag kan inte leva utan dig!


//elina


2005-06-05


Jag är lycklig! ÄNTLIGEN ska jag få åka på Kent!


Och jag har köpt en ny skiva med dom, så jag kan sjunga med allt nu :P

(nästan).

Jag hoppas verkligen

(verkligen är namnet på en kent skiva ♥)


2005-06-09

OM DU FICK ÅKA TILL RYMDEN, SKULLE DU GÖRA DET DÅ: Jaa för fasen!

OM DU FICK BESTÄMMA ATT DET SKULLE VARA KONSERT IDAG, VILKET BAND SKULLE DU TA DIT: KENT!!!

KENT ELLER THE CLASH? KENT!!!!!!!!!!!!!!!!

VAD LÄNGTAR DU TILL? Kent konsert i jönköping

5. HALVSÖT PERSON: Jocke Berg    (första gången jag någonsin nämnde honom <3)


2005-06-16

"Det finns en sak alla kommer få höra i resten av sina liv!...

Det är att JAG NUDDADE JOCKE BERG! onsdagen den 15 juni 2005 klockan .. ca¤ 22:35 "


2005-06-19

"Jag är nu mera stolt medlemm i Kent's fanclub =)

Ihh, Så mysigt. Jag har oxå kommit fram till 3 slutsatser.

1. Jocke Berg är fan i mig skit kul! :D

2. Han är oxå Otroligt snygg! ( en knulldrömm enligt de hjärndödas tidning expressen!)

3.Expressen suger"

2005-06-30

Jag drömde jätte gulligt i natt. Jag fick en kram av J.Berg! :D

2005-07-04
Jocke ligger på 18 plats på listan över vem kvinnor helst sätter på. Han är etta på min! ;)

2005-07-27
"När vi åkte hem så var det en kille i bilen bredvid våran som stack ut en leksaks dinosaurie genom fönstret, då stoppade pappa in fingret i munnen på dinosaurien och pojken tryckte få nån knapp så munnen stängdes.. Så himmla kul! Jag asgarvade. Fast sen blev jag sur föratt det inte var Jocke bergs unge :P
Serriöst hela resan höll jag på! När vi var på hotellet tänkte jag : Åhh tänk om Jocke berg bor häär!
På tivolit: Åhh tänk om jocke sätter sig bredvid mig.
På båten hem: Åhh tänk om jocke kommer nu när jag står och sjunger kent låtar. Osså börjar prata med mig...
-.-' Herregud..Herrejocke :D Jag ääär beroende!!
Haha.. så här galen har jag nog aldrig vart förut. "

2005-08-03
Fråga 14: Beskriv dig själv med 5 ord!
Svar:Trevlig,tuff, tjock och glad.

2005-12-9

"42|Göra innan död: Träffa Jocke B, bli kung och kidnappa ett gulligt barn "2005-11-15

"6. vad tror du på? buddah, kent och ödet. "

 favoritparfym? ...Den ljuva doften av mansbröst! (Y) (hett)      (Coolaste 14-åringen?)

8. vad vill du bli när du blir äldre? gift och problemfri...

2005-12-19

sötast: Jockes röst.. <3

bästa band: kent

vackraste låt: Utan dina andetag (haha)

vill bli: Kändis så jag kan köpa ett lyxhus till mamma <3


2006-01-05

eiiie säger:

Kom vi flyttar veronica,

vad ska vi göra här?

Festa , shoppa, supa konsumera?

eiiie säger:

supa? :S

eiie säger:

Festa? :S

Nica (jag) säger:

shoppa! ^^


2006-02-01

"KENT SKA TILL HULTSFRED! OCH DET ÄR DERAS ENDA SPELNING PÅ HELA ÅRET! JAG DÖR OM JAG INTE FÅR ÅKA :'(

Dom ÄR mitt liv.. fyy.. jag kan inte andas normalt förrens jag vet säkert.. :/ "´


Kommentarer
Postat av: jonna

varför ska en massa kvinnor sätta på jocke? han är alldeles för liten för sex

2009-03-24 @ 02:07:11
URL: http://modernatankar.blogg.se/
Postat av: Johanna svarar

Tack snälla du för hjälpen, förstod först inte, då inlägget var så gammalt. Men efter att ha läst det blev jag jätteglad...

2009-03-24 @ 10:07:40
URL: http://johannajossans.blogg.se/
Postat av: stina

ler

2009-03-24 @ 20:19:48
URL: http://fooobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR