Hela världen är så underbar på bussen in till stan.

Fredagen
Mormor & Jag tog bussen in till stan, eftersom hon skulle på floating
och jag undertiden skulle ragga upp bh:ar som ville följa med mig hem..
Hittade två bra, men dem får ni dessvärre inte se prov på.
Inne på Lindex var det superrea, så jag passade på att köpa den vita boleron som är på bild 1 & 2,
En vit v-ringad t-shirt och en ROSA likadan (bild 3)
Ni som känner mig förstår att detta inte är något som händer varje dag, det med den rosa tröjan alltså.

Bild 4 & 5 är två skitsnygga skor som jag ska överväga att köpa. Mums.
Är ganska inne på marinblått nu.
Bild 6 ..
Tors/Fre... inköp.
Vid fyra träffade jag Lisa, Ida & Stina på ett fik, gillar dom.
När vi fikat klart så följde jag med Ida hem för att invänta ett biobesök.
Under tiden vi väntade var Martin Stenmarck på tv.
Han var pinsam & krossade min beundran.
Benjamin Button...
Den var bra.
Vit bolero
 Boleron & Pärlor Rosa Tisha 
Skor Skor! Stooooppa miiigg.. juni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR