och jag är verkligen så glad.

Idag har jag varit på ovanligt bra humör, trots att jag har ett fysikprov imorgon, som jag inte kan.
Slutade allafall klockan 13, så jag hann simma och gå på stan med Olga innan vi hade möte med Ungdomsrådet.
När mötet var klart gick vi vidare till terrassen där vi mötte upp Anton för pluggning och pasta.
   Så varför är nu Veronica på så bra humör?
Jo hon har börjat planera och göra listor igen, och det hjälper henne nog.

  • Urix, åsiktsfestival i Söderhamn 
  • Picnic med valda delar av klassen
  • "Lekkväll"  ...säger vi
  • Åka hem den 5 juni
  • Slipa saxar i Uppsala?
  • Synda hos Wilmer i Stockholm
  • Hultsfredsfestivalen
  • Kommunjobb?
  • Plocka tomater?
  • Långhelg hos Olga Mörk med tillhörande resa
  • Jobba på Peace & Love???
  • Köra bil, köra bil, köra bil!!!

Kommentarer
Postat av: stina

köra bil <3

2009-05-15 @ 06:14:51
URL: http://fooobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR