Din röst befinner sig flera mil ifrån min kropp, men får mig att rysa ändå

Spenderade igårkväll 13 minuter med att prata i telefon med någon som jag inte sett/pratat med sen i somras.
Har ännu inte bestämt mig för om de där 13 minuterna var himmel eller helvete men jag har gjort en för- och nackdelslista.

Fördelar:
* Det gick över förväntan att prata. Jag stammade minst allafall.
* Det var ett relativt långt samtal som höll mig sällskap nästan hela vägen hem från gymmet och i trapphuset
* Jag tror inte att jag gjorde bort mig(?)
* Han sa att jag var duktig...

Någonting mittemellan:
* Han pratar så fint så jag vill slita ut hjärtat
* Han var så fin och glad.

Nackdelar:
* Jag började ju trots allt storgråta när jag la på
* Jag kan inte träffa honom.. igen
* Jag tror jag fick någon typ av chockminneslucka.

Vi ska finna en tid i nästa tåg och balans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR