Tröstar mig med kiiinamat

Hejhej, längesen sist, men jag har inte haft någon tid till övers.

Hursomhelst så ser livet just nu ut såhär:

  • 14 kentkonserter bokade
  • Tatueringstid bokad till 15 november
  • biljetter till stockholm 11 november
  • 18årsdagen kommer krypande
  • Kalas i Stockholm 31 Oktober! kom dit
  • Signering med Markus Krunegård på tisdag

Sen ska jag bättra mig!


Dagens tips, dagens tips lalalalala dagens tips:
Dagens tips är att lyssna på Markus Krunegårds nysläpp: "Prinsen av Peking" och "Lev som en gris, dö som en hund"
Speciellt den förstnämnda, hittills årets bästa skiva månne?


Kommentarer
Postat av: Emeli

vad ska du göra för tatuering? : )

2009-10-17 @ 22:58:59
URL: http://poll.blogg.se/
Postat av: emmi

14? wow :D

2009-11-02 @ 17:35:34
URL: http://eyegasm.devote.se
Postat av: Marcus

Du fick inte rätt på någon av albumtitlarna :p

2009-11-05 @ 15:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR