Det är så tragiskt, så jag springer tillbaks till dig.

Nu tänker jag begränsa mig och beklaga mig över 3 saker, enbart 3 saker.
Listan skulle kunna bli lång.

  • Min blogg har somnat till nu under sommaren och verkar inte ha förstått än att jag är tillbaka,
    vilket reulterar i att mina kommentarer och nya blogginlägg inte kommer upp i en lista
    när man öppnar bloggen, oerhört irriterande!

  • Imorse hade jag, vad någon kallade panikångest, och, efter mardrömmar(?) och trasig telefonladdare, 
    slängde min telefon från ena änden av mitt rum till andra änden... av köket.
    Det resulterade i att Anton gick till skolan en timme innan vi började.

  • Jag har i hela mitt liv varit fast besluten vid att Håkan Hellström låten "Uppsnärjd i det blå" innehåller
    ett ljudklipp från Mio min mio (men du sover ju, du hör ju inte på, men du sover ju, du hör ju inte på).
    Iförrgår blev den livsteorin smulor, när Anton och jag kollade på Mio min mio-snuttar...
    Men Farbror Sixten tål iallafall inte salta kex.

Håkan-uppsnärjd


Kommentarer
Postat av: Malin

du är inte ensam om det där med bloggen, tror det är någon "smart" uppfinning som blogg.se har kommit på. suck!

2009-09-07 @ 20:45:13
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/
Postat av: fanny

haha det är ju hans mamma som säger det där i uppsnärd i det blå ^^

2009-09-08 @ 06:59:43
Postat av: Emeli

men det där är ju tre saker, inte två..



f.ö blir det detsamma för mig det där med bloggen. men min sover kanske ännu djupare än din. vem vet.

2009-09-08 @ 22:07:02
URL: http://poll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR