fem enkla saker blir aldrig fem enkla saker mer

Hejhej, nu är jag framme i Forshaga, precis utanför Karlstad..
Olga och Ida är och duschar, Nathalie är bortsprungen och Iza är hos sin farfar...
oootäckt.
    Själv sitter jag och sänker ner mig i bloggträsk som jag inte borde läsa, faller lite hårdare för klumpigt barnsliga meningar och liteförfina passfoton.
Får väl skylla mig själv.. fast jag vet inte? Det gör väl lika ont att ignorera hjärtat som att fylla på det.
Så det är väl sak samma.
 "and I just can't get enough"

På tåget började jag läsa "Låt den rätte komma in" och den var väldigt bra!
Blev jätteglad över hur bra skriven den var, verkligen! och så blev jag också glad över att citat i filmen var exakt tagna från boken! Brabra filmregissör!
Boken tonsatte jag med kent, som jag lyssnat på alldeles för lite den senaste tiden, och det var bra! Jag börjar falla tillbaka i kent igen, ganska lagom tills att nya skivhysterin kommer. Det känns bra, för jag tänker inte släppa kent.
Never!



Nu hör jag Olga i trappen så nu får jag lite sällskap, skönt!

hej<3


Kommentarer
Postat av: Felicia

Låt den rätte komma in är jättebra :)

2009-09-29 @ 19:28:19
URL: http://kafkascupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR