Jag blev född för länge sen på ett tåg på en evig resa såvitt jag såg.

Nu har jag lämnat Kiruna, åh vad bra jag mår av det <3
Åkte från Kiruna vid 6 imorse och kom fram på Stockholm C vid typ 9.
Där köpte jag nötter, spanade mot Kungsholmen, registrerade och memorerade varenda centimeter av alla fina killar män med finfin klädstil som rör sig på centralstationen i Stockholm, så att jag har något att leva för den knappa månaden som är kvar innan höstlovet. För helt allvarligt, det finns inte en enda snygg karl i Kiruna, eller jo en. Han bor vid konsum och har familj (såvitt jag sett när jag gått förbi deras hus påväg till klasskompisar). Den andra snygga karln jag sett i Kiruna var turist från Stockholm... säger väl allt.
Nej, nu ska Iza få tillbaka datorn och jag ska lyssna på Svennebanan *klickklick*
...och spyr utav dagen efter piller
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: jonna

hälsa på mig på höstlovet, glöm inte.

2009-09-29 @ 01:26:42
URL: http://modernatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR