Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Tre saker har jag haft i huvudet idag.. En lite mer genomträngande en de andra.

  • Det första och största är mitt nuvande tidkaos.
        - Mitt rum är en enda halvuppackad röra - vet inte när jag ska hinna och kunna packa upp
        - Igår fyllde David år och vi hade kalas för honom, så köket är odiskat och ostädat
        - Jag har inte hunnit träna än. Vilket jag vill, men inte hinner.
        - On top så är det läxor att göra över helgen.
  • Såg idol första gången igår.. Jag började nästan gråta på grund av/ tack vare 2 saker.
        - Jag kom på att det värsta jag vet är när folk inte alls kan hålla ton (fast de tror det),
          kanske för att jag inte kan förstå det, eller bara för att det är hemsk att höra?
  • Idag i skolan hade jag projektarbete/företag. Jag ska driva ett konsertarrangörsföretag,
    så jag skulle kolla upp lite kontakter på bokningsförlagen. Jag började nästan gråta på Blixtenhemsidan.
    Så jag stängde ner sidan, satte mig och skrev sponsorbrev istället, med gråten kvar i halsen.
    Alltså: det går långtsamt framåt, eller inte alls.
    Love is sweet.


Tack för idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR