dom säger det är fel på hjärtat. men ingenting har någonsin slagit så hårda slag



Vad är det för fel på hjärtat?
varför kan det inte bara någongång göra som jag vill?
jag hade nån som kunde varit så jävla bra, men så tappade jag bort honom.
Jag avsyr det och blir så ledsen när jag tänker på det.
Jag vill verkligen känna.

det är värdelöst



hon föll i för samma gamla törst,
huvudstupa hjärtat först.
där gick han hem,
hem igen med
allt han hade med sej när han kom.
och om man ser på henne så
ler hon åt allt än så länge.
jag sa: "Städa upp och vädra ut,
allt är över allt tar slut."
där gick han hem
igen
men hon min vän,
hon är mellan väggarna som undrar:
"var är han nå'nstans då."

tårarna,
snart kommer tårarna. tårarna,
snart kommer tårarna.


tårarna - jakob hellman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR