18 Dec, 2010

Saker som borde göras ganska snart..
och saker som jag inte orkar göra:

I. Slå in julklappar. Har absolut ingen julstämning eller lust i kroppen.
II. Gå ner i lillhuset och packa om mina kartonger.
III. Läsa ut Aniara och Sagan om ringen som snart ska tillbaka till biblioteket.
IV. Lägga ut mina kläder som jag inte använder på Tradera. För de tar bara onödig plats här.
V. Bli pigg
VI. Ringa till Stockholms universitetet och fråga när jag börjar.
VII. Smörja in mig med min ansiktskräm.

Kommentarer
Postat av: Anton

Meddela mig din blivande address?

2010-12-18 @ 14:25:31
Postat av: Johanna

Cirkellinser :) Har typ alltid på mig det!

2010-12-18 @ 14:53:34
URL: http://hoshihanako.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR