19 Dec, 2010 #1


I. NÅN SOM HELLRE VILL FÖRLÅTA ÄN FÖRDÖMMA OSS.
FÖR NÅTT VI INTE VISSTE ATT VI GJORT.

Om ungefär en timme ska jag åka in på julklappsbytesfika hos Lovisa.
Så jag packar karameller och paket. 
Min present har världens finaste omslag.


II. DEN HAR LAGT SIG SOM EN ISBJÖRN ÖVER TAKEN?

Jag målar mina naglar i rött, för att följa jultemat, har inte haft rött på en evighet, men det blir fint.
Funderar på om jag ska göra vita ränder. Trots att jag inte kan såntdär.


III. STOCKHOLM VAKNAR LÅNGSAMT PÅ DROGOR OCH PÅ SORG

Jag är en sån person som gör listor om nätterna, när jag inte kan, men borde sova.
Rearrangerar och tänker på hur lätt det är att börja om från början och ta tag i saker.
Men när jag står där på morgonen så tänker jag alltid att "det kan vänta till sen",
och sen blir det natt igen, utan att man har gjort en så simpel sak som att smörja in ansiktet.
Jag som gjort så fint i badrummet med krämerna och allt. Som blir ingenting.





Fina L300 serien <3


Kommentarer
Postat av: SOCKER

åh vad du är tjusig i lugg, veronica!

2010-12-19 @ 14:20:19
URL: http://pulsurbalans.blogg.se/
Postat av: SOCKER

åh vad du är tjusig i lugg, veronica!

2010-12-19 @ 14:20:55
URL: http://pulsurbalans.blogg.se/
Postat av: Lukas

Ja, det är meningslöst att försöka planera någonting i denna kaotiska, hopplösa, slumpmässiga, mysteriska värld :DDD

2010-12-19 @ 15:29:39
Postat av: veronica

?

2010-12-19 @ 18:53:10
URL: http://anticatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR