5 December, 2010

#DIN BARNDOM SKALL ALDRIG DÖ

I.
Just nu sitter jag med Disney-låtar och längtar tillbaka till barndomen, som man ju så lätt gör med dessa låtar.
Inte just för att det är någonting speciellt som jag vill tillbaka till, bara känslan av att vara barn.
Eller kanske snarare bristen på känslan att man måste vara vuxen och ta tag i sitt liv.

II.
Ibland undrar jag hur livet hade sett ut om man hade kunnat börja om från början,
fast med all den kunskap man har idag.
Undrar hur jag hade valt, om jag hade valen kvar.



Avslutningsvis:
Om jag någongång har sagt att jag sitter framför datorn så har jag ljugit.







// veronica

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är otroligt fin.

2010-12-08 @ 13:06:32
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR