Bara en sekund då är Jag nästan perfekt kom gör mig lugn Jag klär i din andedräkt

Idag är stora dagen.
har efter cirka 130 dagars nedräkning äntligen kommit fram till 23 Februari,
åka på kentturné-dagen.

Kommer alltså lämna Kiruna idag och komma tillbaka den 22 Mars.
Vilket är ungefär exakt 28 dagar :)
Imorgon ska jag shoppa och dumpa saker och frysa massa
I övermorgon ska jag frysa massamassamer och se KENT! :D:D:D:D:D:D förhoppningsvis med kravallstaket istället för luft i lungorna.
På fredag ska jag: se kent
dagen efter det ska jag: se kent
och se kent
och se kent.
"Om Jag förlorar dig
Så förlorar Jag synen
Om Jag förlorar dig
Då har Jag ingenting kvar
Förlåt mig men Du är allt Jag har "
 
Hi!
nu ska jag gå till tåget, sätta på min kent Ipodlista och njuuuuuuuta, komma i stämning.
.. trots att jag inte får någon hejdåpuss vid tåget ...




// VEronicaAAAAaaaaAAa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR