Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad

Har nu hört Säkert!s nya singel Min Hemstad och den var bra.
Nu har även hon gått över till synthsvängarna.
Det är bra.

Håller också på med en ny lista i spotify som heter "big shots"
Som innehåller låtarna:
14 år - Simon Norrsveden
Here You Come Again - Dolly Parton
Beautiful Day - U2
Pride (In The Name Of Love) - U2
I Still Haven't Found What I'm Looking For - U2
I'll Go Crazy Of I Don't Go Crazy Tonight - U2
Baba O'Riley - The Who
Sun In My Eyes - Markus Fagervall
Mannen i Den Vita Hatten ( 16 år senare) - kent
Sjukhus - kent
Close But No Cigarr - Markus Fagervall
Jag Är En Vampyr - Markus Krunegård
Make Your Own Kind of Music - Mama Cass
Elden - Lars Winnerbäck

Som ni kanske har märkt så är det pigga och ganska kraftiga låtar som man i princip vill hoppa, le, dansa och sjunga till.
Vet inte om ni förstår, men jag får allafall ett leende på läpparna och en klump i magen när jag hör varje låt på listan.

Så om ni har några fler förslag på liknande låtar; hojta gärna till.
Nu ska jag allafall jaga på fler.

puss&hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR