blickarna som du mig sände, tände nått varmt inom mig

4 dagar kvar och idag är det sexigt dansbandstema
eller ganska osexigt. :)
men det reder sig.

imorgon är det upp 08:30! tjoho skönt.'
då ska jag och olga upp och sola på badhuset.
efter det blir det lite förfest på skolan för P-temat,
för att gå till aulan och lyssna på religös föreläsning
och sen lite klassmöte och sånt kul.
På kvällen blir det nog förhoppningsvis och mest troligt fest, det är ju studentvecka.
Dock finns det bara alkohol för kanske 2 fester kvar.
Men ändå tror jag att det löser sig. Jag hoppas på det! :D
onsdag: färgfest,
torsdag: grill och brännboll med lärarna, allafall med maria winsa
fredag: då är det heeeeeeeeeeeeeejdå och student! :D
 sen jävlar vänner då kommer jag hem !!!!!



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR