Jag måste hälsa till morsan i linköping. Kör förfan!

Igår hade jag min studentskiva här hemma i vilan.
Det var fint.
Fick besök av Wilmer, Olga och Martin dagen till ära.
Dessutom världens finaste armband av martin! tacktack.

Inte nog med det heller.
Mormor, Morfar, Ulla, Lasse, Brorsan, Syrran, Micke, Ida, Tessan och Lovisa kom också till oss.
Hade en grymt bra dag och på kvällen blev det bara bättre,
För då tog syskonen, micke, jag och kirunavännerna bussen in till brygget och tog lite alkohol.
Kvällen avslutades med en efterfest till 4 hemma hos brorsan, där vi alla sov.
Pusspusspuss på er.
Det var så jäääävla trevligt.
och jag har inte varit så glad på flera veckor.









//
 veronica


Kommentarer
Postat av: Olga

bästa efterfesten ;) haha :D <3

2010-06-21 @ 13:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR