Dom är uppe på taken, alla är högt över staden.

Igårkväll hade vi en riktigt mysig klasskväll.
Den börjades klockan åtta med brännboll i solen.
Jag började med shorts, men det blev lite väl kallt efter ett tag, så långbrallorna åkte på.
Tur att jag och Martin kom på att de skulle med i picknickväskan
Vi spelade i ungefär två timmar i solen, eftersom midnattssolen börjar komma nu :)

 
emil svingar

Efter spelet gick vi ett gäng hem till Magnus och spelade Burn Out, som är ett bilspel som kan köras på X-Box
och kanske fler konsoler, men det har jag inte så bra koll på.
Riktigt kul iallafall.
Slutade med att Sarah Nurmi van över alla killarna och oss tjejer som var med.
Nurmi som var en helfärsking :)

Straxt efter tolv gav vi upp och jag släpade mig bort till Lukas.
Tur att jag har honom så nära terrassen, så jag kan gå och gosa med honom istället för att gå hem.
<3

" I will always be the one that holds you in the end,
Yeah, I will always be the one that holds you in the end,
I will always be the one that holds you in the end,
Yeah, I will always be the one... "


// Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR