elektricitet i luften

Idag har jag varit grymt effektiv, tillskilnad från igår måste tilläggas.

Vi hade lödningskurs ute på irf och jag och ett gäng blev klara redan innan tio, så vi kunde ta den tidiga bussen hem.
Men gjorde jag det? NEJ! jag åkte med bussen till skolan för att hoppa in i datorteknikgruppen för att jobba upp lite.
Vilket är väldigt bra då jag ska hämta upp min syrra imorgon, då jag egentligen skulle haft datorteknik.

Försöker även bättra på teknikdagen lite nu med att ladda upp bilder på facebook, vilket ju kan vara lite av ett jätteproblem ibland.
Men det ska nog gå, hoppas jag för jag har fotat massa.

Annars får ni en bild här ifall det inte funkar, eller ifall någon kanske inte kan vänta.


Kommentarer
Postat av: Lukas

Söt du är:) <3

2010-05-20 @ 15:51:54
URL: http://ridingonthestorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ANTICATANKAR